Conditii de returnare
Daca produsul nu este conform cu specificatiile de pe site, nu sunt
functionale, coletele prezinta deteriorari, sau produsele v-au fost
livrate gresit, le puteti returna gratuit.
Fiecare dintre noi poate gresi la un moment dat, indiferent de cate
masuri de precautie ne-am lua. Stim de asemenea ca e posibil ca la un
moment dat sa facem o alegere mai putin inspirata. Acum puteti sta
linistit. Aveti posibilitatea sa ne trimiteti produsele comandate
inapoi
intr-un termen
maxim de 30 de zile de la cumparare, fara penalitati si fara invocarea
vreunui motiv.
Noi
iti vom da banii inapoi integral, sau iti vom trimite alte
produse, in functie de dorinta dumneavoastra. Totul pe cheltuiala
noastra.
Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.G.
130/2000 in cazul in care nu corespund cerintelor sale. Conform legii,
produsele se pot returna in termen de 10 zile lucratoare de la primire,
dar noi am extins perioada de returnare la 30 de zile calendaristice.
Produsele trebuie returnate in ambalajul original si in aceeasi stare
in care au fost receptionate, fara sa fi fost uzate. Contravaloarea
produselor returnate se va recupera in maxim 30 de zile calendaristice.
Produsele care nu sunt conforme specificatiilor de pe site din momentul
trimiterii comenzii se pot returna fara implicarea unor costuri
suplimentare din partea clientului, in urma unei notificari scrise in
care se va specifica natura lipsei de conformitate. Clientul poate
solicita returnarea contravalorii produsului sau inlocuirea cu unul
conform.
Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor sunt
suportate de MIROBLUE TRADE S.R.L..
Daca vi s-a livrat alt produs decat cel comandat va rugam sa semnalati
cat mai curand, pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel
corect. Toate costurile de retur si transport al produsului
corect vor fi suportate de MIROBLUE TRADE S.R.L..
Daca se doreste returnarea contravalorii produsului, noi va inapoiem
integral suma de bani.
Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari
fizice, lovituri, ciobiri, ascutiri sau care au fost folosite si uzate.
Pentru coletele ce prezinta deteriorari vizibile la primirea prin
curier, va recomandam sa refuzati receptia lor.
Produsele, nu se pot returna decat in ambalajul cu care au fost
expediate si impreuna cu toate documentele (chitanta, factura,
specificatii tehnice). Distrugerea sau ruperea ambalajelor sau a
accesoriilor ( chei , placute de schimb, etc) produsului atrage
imposibilitatea returnarii, iar MIROBLUE TRADE S.R.L., nu poate fi facuta
raspunzatoare.
In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi
fel, nu se poate returna decat un singur produs desigilat, restul
cantitatii este acceptata doar daca produsele sunt sigilate.
Returnarea produselor se va face pe cheltuiala firmei MIROBLUE TRADE S.R.L., prin Urgent Curier.
Procedura de returnare:
In cazul in care doresti sa returnezi un produs, te rugam sa urmezi
urmatorii pasi:
1. Scrieti-ne in sectiunea " Ai intrebari? " motivul returnarii.
2. Este obligatoriu sa trimiteti produsul, impreuna cu cutia originala
a acestuia, nedeteriorata, toate accesoriile primite, factura si
chitanta. Toate acestea trebuie impachetate corespunzator in alta
cutie, nu in cutia produsului.
3. Dupa ce ati efectuat acesti pasi te rugam sa expediezi produsul,
prin Urgent Curier la adresa MIROBLUE TRADE S.R.L., Str. Poienelor nr. 11B,
precizand pe colet "Returnare produs". Clientul este responsabil de
impachetarea produsului si a documentelor necesare pentru expediere.
Renuntarea la comanda:
Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta
la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen
de 30 de zile calendaristice de la primirea produsului sau, in cazul
prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.
Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut
ca si nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea
in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta
de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la
optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.
Acesta clauza se aplica conf. O.G. 130/2000, in cazul achizitionarii de
produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta,
aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G. 130/2000 art. 2 lit.e.